2018-08-19

Stormigt och obalanserat


Jag skriver mycket om träning nu för tiden i min blogg och det blir ju även mindre och mindre bloggande då andra sociala medier tagit över. Själv älskar jag att dricka mitt morgon kaffe och titta på alla Instagram stories och se va ni haft för er. Och det är så kul för man får se så mycket olika platser och hänga med i folks liv och uppleva det. Jag älskar sociala medier oftast och bjuder oftast gärna på mig själv också.  Det jag ogillar är dock dom som bara kollar men aldrig delar med sig själva, jag respekterar det men förstår det inte riktigt. För tycker du det är kul att kolla så varför bjuder du inte på något själv, är ju lika kul för mig att följa dig. Men jag försöker hålla lite liv i bloggen också för den ligger mig varmt om hjärtat. 

Hur tänker du om sociala medier ? 

I dag tänkte jag dock bjuda er på lite tråkigheter i mitt liv. För det är väldigt obalanserat och jag mår stundvis inte riktigt bra. Det är mycket gammalt som jag tänker på och som gör mig ledsen . Mycket relationer som finns men kanske framförallt inte finns som gör mig ledsen. Jag tror det beror på att jag är mitt i livet och mina barn är i en känslig ålder. Jag är ledsen för deras skull att dom saknar relationer till sina släktingar av olika anledningar. Det är så viktigt att ha människor omkring sig som bryr sig om från hjärtat. Mycket tankar och mycket känslor just nu som snurrar.

Jag har ju även min tråkiga nervsjukdom (trigminusneurolgi )  som jag oftast mår ganska bra ifrån. Men så kommer dagar då hela jag slås ut och i dag är en sådan dag. Jag har legat i soffan nästan hela dagen med smärta i huvudet. Det är som ihållande tandvärk fast på kinden,vid ögat ,ner mot halsen. Gör så jävla ont och det gör mig så ledsen dom dagarna när det kommer. Hela min dag blev förstörd och jag påminns om att min kropp inte vill vad jag vill. Jag som hade planerat ett skönt träningspass ute i den härliga friska luften. Förhoppningsvis är det en bättre dag i morgon men i dag vill jag bara dra täcket över huvudet och sova.

Känner mig svag och i obalans.
Har ni tips hur man kommer i balans igen och hittar lugnet.


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar