2019-06-14

Så skulle man klara sig själv

https://drive.google.com/uc?export=view&id=1q35XBNhtZXNf_AP2yRH2T78jMPasRjfN

Det har påmånga sätt varit ett omtumlande år men det behöver vi inte gå in på. 
Utan vi startar på ruta 1. 
Nu har vi flyttat ifrån varandra på riktigt , delat upp hus och hem osv . Och jag ska nu hyra huset kan man säga av Fredrik tills jag hittar något annat boende. Vilket verkligen inte är lätt för jag kan inte köpa något pga av att det är jättesvårt att få lån  själv. Jag måste även ha huset på försäljning först och innan dess måste jag snygga till lite . Vissa rum saknar möbler. Hyra gör jag helst men det är omöjligt att hitta hyres i Krokek. Så nu står jag här med ett hus som jag inte hinner med och som jag inte har råd med. Fantastiskt läge som jag satt mig i.

Men allt går om man vill och jag vet att jag med familj och vänners hjälp kommer klara även detta

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar