2019-08-30

Energipåfyllning



Vad lätt det är att ladda på bra enerig. Det enda som räcker är sol, en fin vän och god mat så är energidepåerna påfyllda. 

Jag har en speciellt god vän R*** som är tillfälligt i Östergötland och jag passade på att träffa honom. Att sitta i solen och dricka kaffe ,ta en öl och bara prata va jättetrevligt. Åkte till Linköping där han är och hade 2 långa helkvällar ihop och det gör mig jätteglad . Han är en av dom varmaste och kärleksfullaste personer jag någonsin träffat. 

Ska absolut bli ännu bättre på att ta tillvara även på vardagkvällarna. För dagen är ju inte slut för att man slutar jobba. 

Kan även varmt rekomendera resturangen Cioccolata Bistro i Linköping . Så himla stilren resturang som även kändes lite lyxig utan att vara svindyr . Jättegod mat hade dom också och jag valde en god italiensk pizza. 

Nu njuter vi av ännu några varma sensommar kvällar va 😊


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar