2016-12-23

God Jul


Julafton är äntligen här och barnen är redan uppe och kollar in julklapparna och öppna den lilla presenten i julstrumpan. Mamman i huset är också uppe och har fått sin första kopp kaffe. Lite disk är undanstoppad och gröten står på spisen. Jag har varit extremt trött sista dagarna men det kan nog bero på att jag varit i farten ganska mycket. I går somnade jag till Bingolotto och kan åter igen konstatera att det måste vara det mest sövande program som finns. 

Men nu är jag på gång igen .... Och det är snart dax att börja med dom sista maträtterna på julbordet. Innan det ska dukas och man ska försöka göra sig lite fin. Ska sedan hämta mamma och bonus pappa som ska fira med oss och hoppas på att vi sedan får en fröjdefull jul och att tomten kommer även till mig.

God jul till er alla

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar