2017-06-04

Vilken fab dag




I går hade jag dagen D kan man lugnt säga. Jag och mina kollegor hade vunnit en liten summa pengar som vi ihop skulle göra något kul för. Vi funderade länge och kom sedan fram till att vi gör det dom flesta drömmer om , shopping. 


Så vi träffades på ett mysigt cafe där dagen började. Där fick alla sitt kuvert med pengar. Och vi planerade dagen över en kopp kaffe för att sedan gå på shoppingen. Vi gick igenom varje butik, provade kläder, hjälpte varandra och hade roligt ihop. 


Vid lunch checkade vi in på Harrys och åt en varsin cesarsallad och ett glas vin innan vi återgick till shoppingen. Är så kul att shoppa ihop med andra som kan ge tips och smakråd. Tyvärr hittade jag inte så mycket men 2 klänningar och en kjol rikare blev jag .


Vi avslutade dagen på en italiensk restaurang som jag inte tidigare varit på Il Cibo. Jag fick byta ut lite på min hamburgermeny så det blev lchf anpassat ( även om vinet gick utanför ramen) . Och jag ger resturangen högsta betyg för det va jättegott, fin atmosför och trevlig personal. Lite vin till maten och många glada skratt senare gick 5 nöjda damer hem. 


Bästa dagen på länge som jag varmt kan rekomendera att man gör. Spara ( eller dyl) lite pengar och shoppa ihop är ett vinnande konsept . 


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar