2019-12-22

Vilken jäkla kväll

 Ja och nu pratar jag bara i positiv anda då min fredagkväll med tjejerna blev precis så kul som jag hade förväntat mig. Vi började redan på tågstationen att skratta så vi nästan kissade på oss. Och i den stilen fortsatte det ända tills vi kom hem med undantag för lite dagen efter mående. När vi kom fram till Stockholm åkte vi direkt till hotellet, delade lite bubbel och gjorde oss klara för att sedan ta taxi till Cirkus där vi hade ett bokat bord ihop med andra gäster till Björn. Jag åt en helt undebar biff med gratinerad spetskål och annat gott. 

Sedan hann vi med lite förfest med Peter Siepen innan showen drog igång. Vi hade sittplats men det va ingen av oss som satt många minuter. Utan det va fullt ös i 25 låtar. Ni som känner mig veta att jag inte är särskilt blyg så jag och vännerna lyckades även få igång dom runtomkring och det blev jättekul stämning på våran sektion. Vi avslutade kvällen med lite disco och sedan sov vi gott på hotellet. 

Det va underbart att vakna och avnjuta en hotellfrukost och mycket prat med bästa vännerna. Innan vi hann med en liten sväng på stan innan tåget gick hem till Norrköping. Lite trötta och slitna efter dagen innan men vid väldigt gott mod. Lyckades skratta en hel del även på resan hem så vi fyllde på dom depåerna ordentligt.

Jag kan bara summera kvällen med att den blev superkul
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar