2019-12-03

Årets biscotti


Som vanligt varje år så gör jag hellre biscotti än lussebullar. 
Jag bakar visserligen även lite lussebullar för sakens skull men biscotti är ju himmelsk gott och jag måste erkänna att jag äter alldeles för många för min egen figurs bästa. Men tränar ju även ganska mycket så får väl köra extra hårt i år. 

Jag brukar alltid följa Arlas recept på biscotti för dom vet jag blir bra. men så har ju jag även fått gå en kurs i att baka biscotti när jag va i Italien så känns som jag hanterar just detta bakverk väldigt bra. 

Annars hr jag startat dagen med en lång skön promenad ihop med min fina vän Fia. Vi har avhandlat en hel del problem men även en hel del härliga framtidsplaner. För varför ska man gräva ner sig för djupt i problem när man kan ha så mycket roligt att se fram emot.

Nu ser vi framåt mot en bra framtid <3
 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar