2020-03-05

Födelsedags tjejen


Hipp hipp hurra till min lilla trollunge som fyller 8 år i dag. 
kan inte förstå att det redan gått 8 år sedan jag födde denna lilla tjej som sedan dess gett mig så mycket kärlek. Hon är så klok och snäll men otroligt bestämd och envis vilket jag ser som bra egenskaper. Jag är så säker på att hon kommer att komma långt i sitt liv med sin vilja. Och vi firade lite i förskott förra torsdagen och fredagen när jag och tjejerna åkte på kryssning till åbo där hon fick träffa sin idol Theoz. och lyckan va verkligen stor när hon inte bara fick se honom på håll utan faktiskt prata med honom och hålla om honom. Tror det slår alla presenter i världen. 

Förutom att det va kul att se sin idol så tyckte båda tjejerna att det va mysigt att komma ut och resa enbart med mamma. Och vi shoppade på båten, åt god mat, spelade bingo och hade trevligt. jag va lite orolig innan vi skulle åka att det skulle blåsa ordentligt på sjön men det va så lugnt och stillsamt på havet. Vi kommer säkert att åka på kryssning ganska snart igen för det passar verkligen alla i familjen. 

I dag kommer Mathilda hem och firar sin födelsedag med mig och min familj. Det ska bli så mysigt att få fira henne och jag är säker på att presenterna som ligger och väntar kommer göra henne jätteglad. Är inte lika lätt att köpa presenter längre då hennes enda krav va att hon absolut inte vill ha mer leksaker. Däremot va det mycket "vuxen" saker på önskelistan och väldigt specifika saker. Hon har önskat hamburgare till middag så det kommer jag laga samt ska jag åka och köpa tårta. 

Jag älskar dig med hela mitt hjärta fina Mathilda och kommer alltid finnas där för dig och dina syskon och göra så mycket jag kan för er <3

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar